Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Alfa Romeo 145 1.6i Boxer

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с Alfa Romeo 145 1.6i Boxer

    Добър ден първо да се извиня, ако не съм пуснал на точното място своята тема.
    Така имам Alfa Romeo 145 1.6i Boxer колата работи на 3 цилиндъра, ходих на диагностика и ми казаха бобина. Взех бобина и я смениха да ама не пак си работеше на 3 цилиндъра. И от вчера баща ми големия майстор почна да е ръчка видях ме че има спукани кабели на свещите и хвърляше искри вчера ги увих с изолирблан. Баща ми сложи кабелите дано забравил да пъхне има две мъркучета които не им знам името как се казват точно над бобината се намират и ме съмнява че е засмукало въздух. И от тогава не иска да запали.

  • #2
    Здравей колега.Да те попитам къде ходи на диагностика,че мойта много трудно пали сутрин.

    ---------- Post added at 09:38 ---------- Previous post was at 09:37 ----------

    Моята е146 боксер

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:14.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        Колегата от Варна били ми казал диагностиката може ли да покаже какъв е проблема за трудното палене сутрин

        Comment


        • #5
          Виждам че си от Плевен ходих горе, на трудовото поделение магазина на Fiat.
          EDIT: Сега пък светна една червена лампичка на таблото като дюза прилича.
          Last edited by brento; d.m.y г., 10:46.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от bozo Покажи съобщение
            Колегата от Варна били ми казал диагностиката може ли да покаже какъв е проблема за трудното палене сутрин
            ти що искаш да отидеш на същото място след като там не са успели да решат проблема на човека. ако имаш излишни пари , да ти пратя една банкова сметка

            Първоначално публикувано от brento Покажи съобщение
            Виждам че си от Плевен ходих горе, на трудовото поделение магазина на Fiat.
            EDIT: Сега пък светна една червена лампичка на таблото като дюза прилича.
            първо си смени задължително и кабелите и свещите с нови щото иначе нищо не правиш.
            вакумите са както следва
            - от колектора след дроселовата клапа до мап сензора - това е правоъгълната черна кутийка най-отгоре с надпис GM, а отдолу и е щуцера.
            - от колектора след дроселовата клапа до регулатора на бензина. това изглежда като капачка от безалкохолно с малка чурка отстрани и се намира под колектора отляво. има едни бензинови маркучи на него.
            -от колектора до един син маркуч който се губи в калника.

            червената лампа значи грешка в еку и е нормално да светне ако си палил с извадени вакуми и неработещи цилиндри.
            точка

            Comment


            • #7
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:14.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #8
                Боксерите с тоя инжекцион палят трудно само по две основни причини:
                Ток и бензин.
                По тока, освен свещи и кабели, много често проблем са и лошите връзки в щепселните съединения, както и в главните релета. Просто, колега, извади и пак вкарай щепселите на бобините! Регулирай си разстоянието между електродите на свещите! Ако имаш газ , трябва да е 0.7 мм.
                С бензина нещата са по-прости. Замерваш налягането в рейката и ако е 2.8-3.2 бара си ОК. Едно почистване на дюзите никога не е излишно. Ако колата е на много километри е даже задължиелно.
                Всичко казано до тук е валидно, ако имаш поне 10 бара налягане в цилиндрите.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Моят боксер палеше трудно заради 7 годишен акумулатор.

                  Никой, при който съм ходил, не успя да го диагностицира.

                  Чак когато Монбата се предаде тотално и го смених с нов колата започна отново да пали както си трябва.

                  Труднопалещите да пробват първо с хубав акумулатор и след това да сменят свещи и т.н. .
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #10
                    от проблем с газовата също може да пали трудно ако има такава.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Сега интерсува ме защото баща ми големия майстор се ръчка. Като застана пред колата в ляво кои цилиндри са и в дясно кои са? Да не би дъртия да ги е объркал нещо. Примерно в ляво от купето към харовете номерата и от дясно от купето към фаровете.

                      Comment


                      • #12
                        ето ги цилиндрите
                        http://i159.photobucket.com/albums/t...nderlayout.jpg
                        последователността е 1,3,2,4
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от brento Покажи съобщение
                          Сега интерсува ме защото баща ми големия майстор се ръчка. Като застана пред колата в ляво кои цилиндри са и в дясно кои са? Да не би дъртия да ги е объркал нещо. Примерно в ляво от купето към харовете номерата и от дясно от купето към фаровете.
                          За да не се бъркат нещата, като седнеш на каквото и да било, от космически кораб до каруца, това от ляво ти е ляв борд, а това от дясно ти е десен борд. Така и се наричат главите.
                          Кабелите нямат строга последователност. От едната бобина отиват на предните цилндри, а от другата на задните, независимо къде точно. На лявия или на десния цилиндър.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            то проблема е че на 1,6 двете бобини са в един корпус.
                            иначе при неправилно свързване няма как да работи на 3 цилиндъра. или ще работи само на 2 или изобщо няма да работи.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:14.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment

                              Working...
                              X